gala_excelentei.pngplati_online.pnginregistrare_cnasr.pngsucursale_teritoriale.pngreteaua_excelenta.pnglocuri_munca.png

Program de prevenire si interventie asupra simptomelor sindromului „Burnout”

Sindromul “Burnout” este o notiune de origine anglo-saxona, utilizata tocmai pentru a insista asupra acelor situatii in care individul este ”consumat” de activitatea profesionala pe care o desfasoara.

Acest sindrom de suprasolicitare profesionala ii afecteaza mai ales pe aceia care au ales sa-si ajute semenii: personal medical, asistenti sociali, avocati, profesori.

 Persoanele care sufera de burnout se simt coplesite de presiunea de a raspunde cerintelor profesionale si, in timp, aceasta acumulare constanta de stres conduce la pierderea interesului si a motivatiei care au stat candva la baza activitatilor desfasurate la locul de munca.

 Este foarte probabil sa fii pe drumul catre burnout daca:

- fiecare zi ti se pare a fi o zi o proasta;

- ai senzatia ca, orice ai face, nu va avea niciun efect si nu va conta pentru nimeni;

- iti petreci majoritatea zilei de lucru indeplinind sarcini pe care le consideri fie plictisitoare, de rutina, fie coplesitoare;

- te simti epuizat tot timpul;

- ti se pare o pierdere de energie sa te preocupi de viata ta profesionala sau personala.

 

Colegiul National al Asistentilor Sociali vine in intampinarea persoanelor afectate de epuizarea profesionala care lucreaza in domeniul asistentei sociale prin oferirea unui program de prevenire si interventie asupra simptomelor sindromului ”Burnout”.

 Programul se va desfasura pe parcursul a 8 sedinte, avand o intalnire saptamanala si se va desfasura la sediul CNASR din strada Biserica Amzei, nr.29, et.3, sector 1, Bucuresti.

 Paricipand la acest program asistentii sociali vor invata sa faca diferenta intre simptomele stresului si cele ale sindromului ”burnout”, vor invata care sunt factorii declansatori si cei care mentin simptomele, vor asimila tehnicile mentale, emotionale, comportamentale si biologice de a face fata situatiilor stresante cu care se confrunta la nivel profesional; vor actiona in vederea depasirii dificultatilor cu care se confrunta si pentru imbunatatirea calitatii vietii.

 Selectarea participantilor se va desfasura in perioada 15 octombrie – 1 noiembrie.

 Persoanele care doresc sa participe la programul de training trebuie sa lucreze in domeniul asistentei sociale de cel putin 5 ani.

 Actele necesare inscrierii in program sunt: un CV si o scrisoare de motivare a participarii in cadrul programului care vor fi transmise pe email: cnasr@cnasr.ro pana in data de 25 octombrie 2012

 Nu se percepe taxa de participare!

comisii_cooperative.pngcorpul_de_control.pngcomitetul_sectorial_sanatate_asistenta_sociala.pngfinanciar.png

registru_actualizat.png

Contact

Bucuresti, Str. Biserica Amzei, nr.29, et.3, sector 1, cod postal 010393

cnasr_qr.pngtel1: 0748 124 585
tel2: 021 317 51 25
fax1: 031 817 20 47
fax2: 021 317 24 30

e-mail: cnasr@cnasr.ro

Cont IBAN:
RO38 RZBR 0000 0600 1203 7312 

Banca: Raiffeisen Bank,
Agentia Piata Romana Bucuresti

Cont IBAN:
RO56 RNCB 0075 0352 4057 0001

Banca: BCR
Unitatea BCR Unirea

Cod fiscal: 17400940

Program de relatii cu publicul:
luni-joi
orele 10.30-14.30